Brev:
Mos...
29. april 2014
Alder:
5 mdr.
Mos...
Hej igen, igen søde Helen - min trofaste baby penneveninde, griner :)
Hvis man kan få en pris for at skrive flest gange til dig, må jeg snart have vundet den!
Nå, men i din bog om mad, er der jo nogle opskrifter på mos og de er gode.
Vores lokale SP har sagt at kartoffelmos er basen for al mos og man så blender diverse andet i kartoffelmosen.
Jeg bliver lidt i tvivl om, om du mener at baby godt kan få ren gulerodsmos fx eller du også tænker det som blandet?
Indtil nu har min elskede dejlige pige spist alt jeg har blandet i kartoffelmosen, så blev bare lige i tvivl om det er en god ide hun får noget ren grøntsagsmos uden kartoffel også?
Taaaak :)